Strony

22 lutego 2016

S E M I L A C | INDIAN ROSE & PINK GOLD

Hybrydy Semilac ,znam już od około dwóch lat a każdy nowy manicure potrafi mnie nadal zaskoczyć , tak było właśnie tym razem. Często szukam klasycznych,delikatnych rozwiązań ,w swojej kolekcji zgromadziłam już dość pokaźną sumę lakierów i ciągle szukam nowych połączeń. Tym razem postawiłam na Indian Rose który jest brudnym zgaszonym różem, a w połączeniu z Pink Gold tworzy idealny delikatny duet przy czym nadal przyciąga wzrok. Indian Rose będzie pasował do wielu typów karnacji chociaż nie ukrywam na początku wydał mi się smutnym,brudnym kolorem  lecz w połączeniu z Pink Gold który mieni się od różu przez bordo aż do miedzi wygląda według mnie rewelacyjnie. To jedno z moich ulubionych połączeń , zawsze gdy nie wiem co wybrać wybieram ten duet !  Jakie jest Wasze ulubione połączenie Semilac'owych lakierów ?? Zachęcam do odwiedzania profilu Semilac na którym możecie wziąć udział w wielu konkursach między innymi Miss Semilac !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz ! ♥
Zostaw proszę link do swojego bloga, chętnie zajrzę :)