Strony

27 listopada 2013

Revlon Colorstay 150 buff dla skóry mieszanej/tłustej


To już moje drugie opakowanie tego podkładu w tym samym kolorze jednak stan mojej skóry zmienił się przez ten rok z tłustej i mieszanej do suchej. Kolejne opakowanie kupowałam na promocji w wakacje wtedy jeszcze nie wiedziałam ,że już niebawem moja skóra przejdzie metamorfozę.Dlatego teraz przed każdym użyciem potrzebuję silnego nawilżenia zwłaszcza w okolicach nosa i policzków inaczej pojawia się silne ściągniecie i niezbyt estetycznie to wygląda (gdybym wiedziała o zaplanowanej zmianie mojej skóry kupiłabym wersję do skóry suchej). Kolor jest w żółtej tonacji co możecie zauważyć na poniższych zdjęciach. Krycie jest dla mnie wystarczające, przy mojej naczynkowej cerze ciężko o podkład który sam je zakryje i wyrówna koloryt skóry. Aplikuję go przy pomocy BeautyBlendera wtedy efekt jest naturalny ,lecz intensywność krycia nie zmienia się. Podkład nie ściera się z twarzy,nie roluje a połączony z pudrem transparentnym Essence Fix&Matt utrzymuje się cały dzień w stanie nienaruszonym.Ma dość specyficzny mocny zapach który po aplikacji jest niewyczuwalny na skórze. Jedynym minusem tego podkładu dla mnie jest to ,że przy zdjęciach z fleszem bardzo mocno odbija światło przez co dekolt odcina się od koloru twarzy. Wiele osób narzeka na brak pompki w moim przypadku nie jest to żaden problem buteleczkę wystarczy docisnąć do dłoni przechylić i delikatnie obracając odessać od ręki.

Cena podkładu to od 30zł do 70zł , najtaniej znajdziecie go na allegro lub w internetowych drogeriach jednak radziłabym zajść do Douglas'a i poprosić o próbkę koloru który uważacie, że będzie odpowiedni dla Was aby w świetle dziennym nie okazało się ,że jest za ciemny/jasny.
Skuszę się na pewno na kolejne opakowanie.

23 komentarze:

  1. Miałam ten podkład, jak i wersję Photoready, zarówno jeden, jak i drugi to dobry produkt w rozsądnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę koniecznie wypróbować Photoready :)

      Usuń
  2. Nie zliczę już ile buteleczek zużyłam właśnie tego Revlon CS w tym właśnie odcieniu Buffy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam go na co dzień!
    Wiele zużytych butelek!
    Kocham ten podkład! Jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja stosuje raz w tygodniu peeling i nic mnie nie zapchało może używasz jeszcze jakiś kosmetyków które cie zapychają

      Usuń
  5. jakbym miała taką cerę jak Ty to używałabym tylko BB, moja jest tak problemowa że aż brak mi słów by ją określić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam BB :) ale czasami chcę coś zakryć więc go używam :)

      Usuń
  6. bardzo lubię ten podkład :) według mnie warto dać za niego każde pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej w Douglas'ie go nie kupię za 70zł :) bo za tą cene mam dwa opakowania :)

      Usuń
  7. Miałam kilka próbek tego podkładu i jakoś mi nie pasował, przede wszystkim nie mogłam dobrać odpowiedniego koloru a nie chciałam kupować dwóch opakowań i mieszać. Poza tym nie czułam się dobrze z nim na twarzy ale to dobrze, że Tobie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idz do Douglas'a tam babeczka Ci dopasuje :)

      Usuń
  8. Mam wersję do cery suchej i bardzo go lubię. Ja go też nakładam jajkiem ale od Ebelin, dzięki czemu efekt jest bardzo naturalny. Niestety nakładany palcami lubi smużyć i pozostawia nieestetyczne zacieki. Gąbeczka nakłada go idealnie. Dwie warstwy niemal przykrywają zaczerwienione policzki. Na pewno do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne ,że tak można go dokładać w miejsca które tego potrzebują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety się nie spisał,mam wrażenie że pogorszył stan mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy nim trzeba uważać na pielęgnację i zwrócić uwagę na oczyszczanie skóry :) może w tym leży błąd :)

      Usuń
  11. dla mnie idealny również używam tego koloru zużyłam juz 2 buteleczki i szykuje sie na kupno trzeciej, polecam każdemu, zakryje wszystko, mimo mojej mieszanej cery zawsze używam go mieszając z kremem nawilżającym wtedy ładnie sie rozprowadza i nie wysusza policzków które w moim przypadku są suche, na początku przeszkadzał mi tez jego zapach a teraz to juz normalka:) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kończę swoje pierwsze opakowanie i muszę przyznać, że nie wiem co o nim myśleć. Z jednej strony bardzo dobrze się spisuje na twarzy i polubiłam go za to, a z drugiej skończył mi się w ekspresowym tempie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że jego krycie nie jest takie jak poprzednia wersja :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam odcień 180 z nowej wersji, muszę przyznać, że jest nawet lepszy od starszej. Idealnie kryje i matuję buzie, wytrzymując na niej w idealnym stanie dłużej niż 8 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj przybyła do mnie paczuszka z tym podkładem :) Już się cieszę, bo wreszcie znalazłam coś bladego i kryjącego :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz ! ♥
Zostaw proszę link do swojego bloga, chętnie zajrzę :)