Strony

29 listopada 2014

X m a s | CHOCOLISSIMO

 Święta coraz bliżej ,w sklepach półki uginają się od świątecznych produktów rabaty kuszą nasze portfele, nadeszła też pora na rozglądanie się za prezentami dla najbliższych nam osób. Dlatego dziś chciałabym Wam pokazać kolejną odsłonę czekoladek Chocolissimo, które nie tylko pięknie wyglądają ale również wyśmienicie smakują i na pewno będą świetnym prezentem na nadchodzące Święta. Na stronie Chcolissimo znajdziecie wiele propozycji na świąteczne prezenty ja chciałabym Wam pokazać co wybrałam z ich oferty dla siebie.
 Zacznijmy od Trufli cynamonowych  z mlecznej czekolady w nieregularnym kształcie obsypanych pudrową mgiełką, będą idealnym prezentem dla miłośników korzennych smaków.
 Nuts&Nougats będzie idealnym smakołykiem dla osób lubiących orzechy w połączeniu z czekoladą . Czekoladki zostały ręcznie zrobione ich nadzieniem są prażone orzechy Macadamia w mlecznej czekoladzie.
 Santa Delights  to cztery pralinki ręcznie wykonane w świątecznym wzorze,każda z nich w skorupce mlecznej czekolady z rozpływającym się w ustach nadzieniu.
 Xmas Premiere Mini to 15 wykwintnych pralinek o wyjątkowym smaku oraz interesującym wyglądzie,robionych ręcznie z najwyższej jakości czekolady zamkniętych w drewnianej skrzyneczce.Każda z nich skrywa inne nadzienie przez co delektowanie się nimi jest jeszcze większą przyjemnością.
Mam dla Was Voucher na zakupy o wartości 15 zł (przy zamówieniu powyżej 100,00 zł). Kupon jest ważny do końca roku, nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami). 

2 komentarze:

  1. Super pomysł, właśnie się zastanawiałam czym obdarzyć babcię mojego chłopaka i znalazłam odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko trufle *______* bosko wyglądają

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz ! ♥
Zostaw proszę link do swojego bloga, chętnie zajrzę :)