Strony

6 października 2014

U R I A G E | I S O L I S S FLUID & ROL ON POD OCZY

Nie powinnyśmy czekać na pierwsze zmarszczki tylko działać zanim się pojawią, dlatego dziś chciałabym Wam pokazać w jaki sposób ja zaczęłam walczyć używając produktów Uriage. Seria Isoliss jest przeznaczona dla osób 25+ działając na pierwsze zmarszczki,mimo iż mój wiek to 21lat wzięłam pod uwagę genetykę mojej rodziny dlatego postanowiłam zacząć wcześniej. Isoliss posiada kompleks który stymuluje metabolizm komórek skóry poprzez Witaminę C i E oraz keratynę działając energetyzująco. Nawilża chroniąc barierę skóry poprzez wodę termalną Uriage. Zapobiega zmarszczkom przez ich wypełnienie usieciowanym kwasem hialuronowym. Dodaje blasku cerze przez regenerację naskórka oraz rozświetla ją poprzez perłowe drobinki.
W skład całej serii wchodzą:
- Isoliss krem - przeznaczony do cery suchej
- Isoliss fluid - przeznaczony do cery normalnej i mieszanej
- Isoliss roll-on do wrażliwej skóry wokół oczu

Isoliss Fluid przeznaczony jest do skóry normalnej i mieszanej działa odświeżająco,intensywnie nawilżająco oraz oczyszczająco. Przeznaczony jest do nakładania rano i wieczorem na twarz i dekolt.Jest idealnie lekki pod makijaż i idealnie silny na noc. Szybko się wchłania a kwiatowy zapach ulatnia się zaraz po nałożeniu.Moja skóra po nim jest zdecydowanie w lepszej kondycji,pozwala mi na swobodne chodzenie bez makijażu.Pojemność produktu to 40ml za 78zł w cenie regularnej.Skład: Woda Termalna Uriage 30%, 2% kwas glikolowy, witamina C, witamina E, kwas hialuronowy, anty-antyhialuronidaza, kreatyna, ekstrakt z róży.

Isolliss rol on pod oczy to delikatna i nietłusta formuła która została dostosowana do wrażliwej skóry wokół oczu. Działa wygładzająco na pierwsze zmarszczki, zmniejsza widoczność worków pod oczami oraz wyraźnie redukuje cienie wokół oczu,chroni przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Aplikator jest przyjemnie zimny a masaż nim wykonany rano  zmniejsza opuchliznę natomiast wieczorem przyjemnie relaksuje po całym dniu. Dobrze sprawdza się pod makijaż trzymając kosmetyk na swoim miejscu, bez ważenia się. Produkt znajduje się w 40ml opakowaniu za który zapłacimy ok.60zł. Skład: woda termalna Uriage 10%, 2% kwas glikolowy, witamina C i witamina E, kwas hialuronowy, anty-hialuronidaza, kreatyna, siarczan dekstranu sodu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz ! ♥
Zostaw proszę link do swojego bloga, chętnie zajrzę :)