Strony

24 października 2014

S E M I L A C | 077 BROWN BLACK

Brown black to piękny i głęboki kolor czerni w której widać nutę ciemnego brązu. Idealny i długo wyszukiwany przeze mnie kolor na tę jesień. Lakier o kremowym wykończeniu ,kryje przy 2 warstwach. Ciężko uchwycić efekt jaki daje ,ale to niebanalny odcień brązowej czerni. Zwolenniczki ciemnych paznokci będą nim zachwycone gdyż jest to dość niespotykany i nieoczywisty kolor. Dodatkowo jest to lakier hybrydowy który trzyma się dużo dłużej niż zwykły lakier oraz pięknie błyszczy się aż do etapu ściągania. Możecie kupić go na pazurki.com.pl w cenie 26PLN.

10 komentarzy:

  1. Przepiękna ta czerń ! Ostatnio wszyscy kuszą hybrydą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! Już wiem jaki będzie dodany do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny, powoli przekonuje się do hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny jest ten kolor, nie mam go, ale z pewnością będę miała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor! :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czerń na paznokciach, szczególnie z jakimś połyskującym akcentem :) Za to brązu praktycznie nie noszę i pewnie podobnie byłoby z tym kolorem. O ile granaty i zielenie w takim 'czarnym' wydaniu mi pasują, tak z brązem mam jakiś wewnętrzny konflikt :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie hybrydy odpadają, bo nie lubię jak lakier się długo trzyma : p ale kolor ma śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda, ale lakieru hybrydowego nigdy nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor!!! <3 ajjj. moja lista kolorów, które chcę wciąż się wydłuża ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz ! ♥
Zostaw proszę link do swojego bloga, chętnie zajrzę :)