Strony

7 czerwca 2014

A V O N | L U X E


 Byłam dość sceptycznie nastawiona do kolorówki z AVON. Dobranie odpowiedniego koloru podkładu przez katalog wydawało mi się być niemożliwe. Jednak po opisie producenta postanowiłam się skusić i zamówić próbkę najjaśniejszego w żółtych tonach podkładu z serii LUXE. Nude Bodice okazał się idealnym kolorem a cała formuła podkładu dopasowana do mojego rodzaju cery. Zdecydowałam więc kupić pełnowartościową pojemność. Mineralny podkład Avon Luxe posiada nawilżającą oraz rozświetlającą formułę która nadaje cerze promienny wygląd a także wielogodzinne nawilżenie. Kosmetyk posiada delikatną konsystencję co sprawia efekt lekkiej,nawilżonej oraz naturalnie rozświetlonej cery. Wybierając naturalny efekt nie spodziewajmy się mocnego krycia. Krycie tego podkładu jest średnie jednak można je budować, ja zdecydowanie wolę nałożyć korektor w te miejsca które tego potrzebują. Wielką zaletą tego podkładu jest zawartość SPF 20 , który chroni naszą skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Jest to idealny podkład dla osób z suchą,wrażliwą,matową cerą. Podkład znajduję się w szklanym opakowaniu z pompką,która pozwala na dozowanie pożądanej ilości kosmetyku. Nie przypominam sobie,abym kiedykolwiek była tak zadowolona z produktu firmy AVON. Czy znacie ten podkład ? Na blogach jest o nich mało , a to naprawdę rewelacyjny produkt.

10 komentarzy:

  1. U Ciebie wygląda ładnie, bo masz piękną cerę. :) Ja potrzebuję większego krycia + mam cerę tłustą i szybko się zaczyna świecić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie u wygląda, ale zgadzam się w poprzedniczką, że masz ładną cerę :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie ;) ciekawie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturalnie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tylko Revlon CS zdaje egzamin ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzowałam go też u siebie. Również byłam zadowolona ale to tylko po pierwszym wrażeniu bo oddałam podkład z powodu złego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentuje się świetnie - pierwszy raz o nim słyszę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Również pierwszy raz o nim słyszę,jednak wygląda super :) godny zainteresowania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentuje na Twojej twarzy, niestety u mnie by się nie sprawdził, bo potrzebuję zdecydowanie matujących podkładów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz ! ♥
Zostaw proszę link do swojego bloga, chętnie zajrzę :)