Strony

29 sierpnia 2013

Eveline - Kremowe Mleczko Nawilżająco-Wygładzające

Ten kto wymyślił pompki do kosmetyków jest najprawdopodobniej Kobietą .. Uwielbiam wszystko co ma pompki nie wiem czy Wam też wtedy użytkuję się przyjemniej taki kosmetyk ? Mi tak ..
Szczerze mówiąc , spodziewałam się po Nim lepszego nawilżenia zwłaszcza że posiada w sobie mocznik . Wszystkie kremy jakie posiadałam z mocznikiem były ciężkie i gęste ten jest dość rzadki. Nie bieli skóry podczas nakładania , przyjemnie delikatnie pachnie (podobnie jak Nivea) dość długo się utrzymuję przez co może męczyć .
 Zdecydowanie bardziej wygładza niż nawilża. Nie zapycha mnie, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, na zimę na pewno będzie za słaby.
Cena to ok. 10-14zł za 350ml  



14 komentarzy:

  1. Też lubię kosmetyki z pompką:) Dostałam to mleczko do testów i zabieram się za używanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię pompki ale tylko jeśli wiem, że nie będę się musiała przemieszczać z takim kosmetykiem :-) Jeżeli sobie stoją w łazience to rzeczywiście bardzo duża wygoda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha no dość ciężko byłoby ją wziąć na 3 dniowy wypad nad morze :D Fakt , ale na 2 tyg. ... :D

      Usuń
  3. Tego balsamu nie miałam, ale ogólnie lubię ich balsamy. Chociaż na pewno sobie z suchą skórą nie poradzą

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam tego mleczka, a uwielbiam kosmetyki z pompką.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. delikatnie pachnie? jak się nim smaruję to już mogę zapomnieć o jakimkolwiek perfumie, bardzo mocny i intensywny zapach, osobiście nie lubię tego balsamu. Nie nawilża przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. huhu no to w takim razie mam zapchany nos :P bo aż tak silnie jak Ty go nie czuję :) Buziole

      Usuń
  6. Ej no kochana przecież w lato nie będziemy się pocić w jeansach :) My nie jesteśmy trendowate czy nie wiem brzydkie tylko po prostu większe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mimo wszystko taka długość jest dla mnie niedopuszczalna przy wyjściu w miasto :P

      Usuń
  7. pompka maksymalnie ułatwia życie:D nie trzeba już wstrząsać butlą ani jej ściskać :D


    zapraszam do mnie: www.accordingtozofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz ! ♥
Zostaw proszę link do swojego bloga, chętnie zajrzę :)